Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego – www.ogrodspa.pl

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i
    sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.ogrodspa.pl. Sklep
    prowadzi Przemysław Mazur, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PRZEMYSŁAW
    MAZUR PERYSTYL, wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o
    Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju pod adresem ul. al. Matki
    Bożej Fatimskiej 27, 33 – 100 Tarnów, NIP 8733203594, REGON 121019684, zwany dalej
    Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    a. adres poczty elektronicznej: sklep@ogrodnictwotarnow.pl;
    b. pod numerem telefonu: +48 662 258 299;
    c. formularz kontaktowy dostępny na stronach Sklepu Internetowego.
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.ogrodspa.pl,
    w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez
    wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może
    wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na
    możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego
    oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By
    uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki
    techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i
    zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
    pracy;
  2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna
    prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą
    osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje
    Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w
    Sklepie Internetowym;
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego
    Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
  5. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  6. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
  7. Regulamin – niniejszy dokument;
  8. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy
    każdym z prezentowanych produktów;
  9. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta
    pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  10. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w
    rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.
    U. 2014, Nr 827);
  12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
    sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system
    teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań
    technicznych:
    a. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    b. dostęp do poczty elektronicznej,
    c. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji
    28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub
    nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
    d. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do
    zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    a. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np.
    treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i
    inne prawa osób trzecich,
    b. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania,
    w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    c. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu
    Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    d. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz
    dla Sprzedawcy,
    e. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego
    jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    f. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego
    na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a
    także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

IV. Usługi

  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych
    Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji.
    Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego,
    udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie Usługi
    polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas
    nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta
    lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.
  3. Klient ma możliwość wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do
    Sprzedawcy. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego
    formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas
    oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
  4. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których
    warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w
    Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi
    inaczej.
  5. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po
    uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z
    wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z
    zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy,
    parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w
    rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i zostały legalnie
    wprowadzone na rynek polski.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie
    internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w
    formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących
    przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na
    podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie
    przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu
    oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
  5. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu lub poprzez
    przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych oraz godzinach
    wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Klient powinien:
    a. podać podczas rozmowy telefonicznej lub w treści wiadomości elektronicznej
    kierowanej do Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na
    stronie internetowej Sklepu i jego ilość,
    b. wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności
    podanych na stronie internetowej Sklepu,
    c. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko,
    miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
  6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt powyżej,
    podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości
    Zamówienia lub poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej wraz z
    informacją, że zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty
    za zamówiony Towar, z tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  7. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca każdorazowo po złożeniu
    Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła Klientowi
    potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.
  8. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumentem (w
    odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę)
    wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient:
    akceptuje treść przesłanego Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje
    treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.
  9. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je
    na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na podany przez Klienta adres.
  10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

VI. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest
    realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
    a. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    b. transport własny Sprzedawcy;
    c. odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie
    Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości
    opłat za dostawę Towaru.
  4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII
    ppkt. 2.
  5. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
  6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego
    Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

VII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym
    podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja
    Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę
    potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie
    po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu
    Zamówienia);
    b. gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w punkcie odbioru osobistego
    Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana
    niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia
    Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego
    Sprzedawcy);
    c. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym
    przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu
    Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu
    Zamówienia);
    d. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie
    po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz
    po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o
    dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po
    skompletowaniu Zamówienia).
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on
    zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta
    w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim
    bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od
    Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez
    złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu
    wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
    udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w
    przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta
    prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia
    o odstąpieniu od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
    Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
    spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    b. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
    nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
    upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    c. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,
    wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb;
    d. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu
    zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    e. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w
    zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić
    ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
    zostało otwarte po dostarczeniu;
    f. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze
    względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    g. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
    została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może
    nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad
    którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
    h. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w
    celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy
    dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza
    Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,
    prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do
    dodatkowych usług lub Towarów;
    i. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
    albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
    opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków
    lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
    j. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
    k. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
    mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych
    z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli
    w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    l. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
    materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
    Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po
    poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za
    niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że
    zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot
    powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy
    zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
    oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie
    dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje
    zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,
    chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie
    się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem
    płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia
    przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,
    chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób
    dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu
    Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się
    ponieść ten koszt.

IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na
    zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów
    będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na
    podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres PRZEMYSŁAW MAZUR
    PERYSTYL , ul. Lwowska 215, 33 – 100 Tarnów, na adres poczty
    elektronicznej: reklamacje@ogrodspa.pl, numer telefonu +48 662 258 299.
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar,
    jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub
    przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w
    niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty
    otrzymania wezwania przez Klienta.

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i
    korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: PRZEMYSŁAW MAZUR
    PERYSTYL , ul. Lwowska 215, 33 – 100 Tarnów, na adres poczty
    elektronicznej: reklamacje@ogrodspa.pl, numer telefonu +48 662 258 299.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i
    opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby
    to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie
    rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej
    uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez
    Klienta.

XI. Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji
    oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na
    stronach internetowych Sklepu.

XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie
Sklepu.

XIV. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa
    własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu
    Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich
    może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
    Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych
    przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
    Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
    Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy
    Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez
    informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.